Het aftellen is begonnen

9 augustus 2008 - Arusha, Tanzania

Nog 48uur en dan ben ik na 3 maanden weer terug in Nederland. De eerste verhalen van het fantastische weer bij jullie heb ik al gehoord. En kijk dan ook uit naar mn eerste echte regenbui in maanden!

Dat betekent ook, dat ik de stoffige stad Arusha morgen al ga verlaten. Om 09:00 gaan we met de bus naar het vliegveld (Kilimanjaro Int), waar een heel klein vliegtuigje van het bekende Precision Air (PW420) op ons staat te wachten. Daarmee vertrekken we naar Dar-Es-Salaam waar een grote witte zwaan, de Trots van Nederland (nee niet TON de parij!) ons zal verwelkomen. Het internationaal stukje Nederland zal ik rond 19:00 plaatselijke tijd hier boarden waarna we rond 20:30 koers zetten naar de beschaafde wereld. Als ik wakker wordt van een heerlijke droom ver boven de wolken wordt ik weer wakker in NLD.  Op teletekst (voor de liefhebber) zal de vlucht aangeduidt worden met KL567.

Jullie mogen uiteraard mij met een massa mensen, paparazzi, spandoeken etc komen verwelkomen op Schiphol of thuis. Maar ik begrijp best dat jullie om 07:00 op maandagochtend in of net na de vakantie wat beters te doen hebben. Dus mocht je me gewoon gemist hebben, leuke verhaaltjes willen horen of gewoon trek hebben in een drankje kom gerust langs binnenkort!

Hopelijk vonden jullie het lezen van het blog netzo leuk als ik het schrijven ervan.

Tot in Nederland!
Was getekend,

Klaas

1. Jacomar:
    9 augustus 2008
    Hey Klaas,

Helaas ben ik niet in de gelegenheid om je met spandoeken op te wachten, maar ik heb erg van je verhalen genoten en ook de mooie foto's bewonderd!!
    Wij wensen jullie een veilige thuisreis en tot snel onder het genot van een verfrissend drankje op een zonnig terras (hoop ik)!!

Liefs Jacomar en Martin
  2. willie de vries:
    9 augustus 2008
    Wij wensen jullie ook een goede terugreis en veilig weer thuis komen. Was leuk om jullie reisverhalen te lezen. Deze reis was heel bijzonder.
    Liefs tante Willie ook van ome simon, boudewijn florian en Ewout
  3. Rob, Tas & girls:
    12 augustus 2008
    Hoi Klaas,

Inmiddels weer veilig thuis begrijp ik! Had helaas de laatste dagen weinig tijd om je blog goed in de gaten te houden. Hoop dat jullie reis goed is verlopen! We spreken elkaar snel weer want ben echt benieuwd naar je live verhalen!

Liefs Tas