Count down

5 mei 2008 - Delft, Nederland

Vandaag nog maar 10 dagen voordat ik vertrek naar Zuid-Afrika. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en dat maakt het wel een beetje raar. Dan ben ik 3 maanden even op jacht naar 'Big Five' en alle wonderen van de natuur daar. Gisteren een survivalboekje gekregen, opdat ik mezelf daar maar mag redden. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Binnenkort meer.

ps. voor meer informatie en aanvullingen jordy462.reislogger.nl
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. joost:
    WOEOEO SPANNEND!! MAAR IK DACHT, LAAT IK IS HET EERSTE BERICHTJE PLAATSEN!! :D

GROETJES JOOST
  2. Jack:
    13 mei 2008
    Goede reis en heel veel plezier!
  3. Inge:
    Heej lkkr ventje!!!

naja ik wilde het eerste berichtje plaatse maar joost was me al voor:P!!!
    Wij gaan morgen samen nog lkkr naar Acda en de Munick en ik ga je donderdag uitzwaaien op het vliegveld maar wil toch nu al even zeggen dat ik je toch wel een beetje ga missen hoor!!!

Dikke kuzz Inge
  4. Liset:
    14 mei 2008
    Goede reis en vooral veilig verblijf daar! En veel (leer)plezier! Tot over drie maanden.
  5. Jack:
    14 mei 2008
    He Klaas, heel veel werkplezier, maak er iets moois van waar je later op terug kan kijken. En hele dikke kus ;-)
  6. Marcel:
    16 mei 2008
    Hey gozert!

Even een groet uit de Filipijnen!
    Je komt nu of bijna aan? veel plezier daar iig! Ik hoop dat het aan je verwachtingen voldoet allemaal en dat je alleen andermans schotwonden hoeft te verzorgen en niet je eigen ;)

Mazzel en succes,

Bruine Bok ;P (klinkt een beetje vies maar dat bedoel ik niet haha)
  7. Fenneke:
    17 mei 2008
    Ha Klaas,

Hoop dat jullie veilig geland zijn!

Hier komt de regen nu met bakken uit de lucht, dus ik hoop dat jullie het daar beter hebben!

Zometeen ga ik kijken in "het huis van bewaring" bij de open dag van justitie, ben benieuwd!

Goed weekend,

Fenneke